2012-05-15
 15:31:22

Allergi...

Fick svar på mitt allergitest idag..
Jag är allergisk mot Timotej och Björkpollen.. Även lite mot kvalster..
Fick en del medicin utskrivet som jag ska testa =)

Spännande!

Idag när jag stod och diskade så ringde det dörren, där står en tjej och säger att hon satt in 16600:- av misstag på mitt konto.. Ehh..? Okej, jo tydligen så köpte hon en mobil av mig för några månader sedan och förde då över pengar till mig, så kontonummer och allt fanns kvar på hennes bank. Hon skulle betala en pengar till skatten men av misstag skickade hon in de på mitt konto! :P Hon hade försökt få tag på vårt nummer men eftersom att det är hemligt fick hon helt enkelt knacka på :P

Så kan det gå! Hehe.. Tur att vi var hemma så det löste sig =)


Milo - Mamma till finaste Miranda & keane + bebis i magen bf 17/9

Vilken panik hon måste känt =/ .. Tur ni är ärliga människor :)



PUBLICERAT: 2012-05-15, 16:24:47 | URL: http://vantanpaliten.blogg.se/pluset/?tmp=251028

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: