2012-05-20
 09:19:06

Fan..

Dessa jäkla dagisbaciller alltså!
I tisdags när jag hämtade Liv från dagis så var hon lite kladdig i ögonen, dagen efter visade det sig vara ögoninflammation :/



Som tur är så är den på väg att försvinna..
Men nu är hon istället förkyld och har en hemsk hosta.. Och feber..
Stackars liten..



Upptäckte i morse när jag bytte blöja på henne att hon hade lite gul/gröna flytningar..
Ringde 1177 och ssk som jag pratade med tyckte att jag skulle vända mig till helgmottagningen så de kunde titta på henne..
Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 9.30 då de har telefontid..
Jobbigt när de små blir sjuka :/

Det ser iaf ut att bli grannt väder idag! Så det hoppas vi på! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: