2012-05-14
 07:10:09

Uppe innan tuppen!

I morse vaknade jag av en liten röst som kallade på Mamma!
Klockan var då 04.45! God morgon! Jo, tack :/
Lite väl tidigt för min del.. Men vad gör man? =)
Hon däckade igen för en stund sen.. En annan har ju inte ro att lägga sig igen. Tyvärr..
Jag får väl försöka vila när det är dags för henne att sova middag.. =)

Vi har rivit upp en rabatt i helgen.. Fy fasiken vilket slit! Dessa jäkla rötter alltså! De är ju ÖVERALLT!
Och massa ögrås och skit har spridit sig in till oss från grannen, ja just nu bor där ju ingen så den trädgården blir ju inte skött just nu..
Men åhh.. Nu är det fint i rabatten iaf! =)
Vi måste vänta tills sopgubbarna kommer och tömmer tunnan med trädgårdsavfall för den har vi fyllt :P
Vi har kantskurit runt buskarna men kan inte slänga de möget innan de har tömt ju..
Så det får helt enkelt vänta =)


Idag blir det nog inte så många knop för min del.. Jag är helt slut..
Daniel jobbar till 16 så jag och Livsan får klara oss själva =)
Vi var på loppis en sväng i går förmiddags och fyndade en supersöt tunika till Liv =)

Nä, nu ska jag nog lägga mig på soffan en stund och kika på en film eller nåt!

Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: