2013-04-30
 10:25:53

förlossningen!

kom in på förlossningen igår kväll pga att mina fötter svullnat och jag känt mig trött och väldigt andfådd och även haft huvudvärk hela dagen :/ blev inlagd för observation över natten då mitt blodtryck var högt.. men idag får jag komma hem!! ordinerad vila, vila och vila! skönt! ska tillbaka hit på torsdag för kontroll igen.. ligger nu o väntar på att en Bm ska komma in o ge mig en tid tills på torsdag :) doktorn kände på min livmodertapp och konstaterade att om det skulle bli tal om igångsättning så är det nog inte svårt för den är mjuk och hon fick in två fingrar o kunde göra en hinnsvepning :) hoppas att förlossningen kommer igång av sig själv! men inte nu! måste hem o göra färdigt två test som skulle varit gjorda igår! haha! önska mig lycka till!

trevlig valborg! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: